23 maj

Hejsan igen , nu var det någon dag sedan jag bloggade , och nej det var inte så att jag bara sket i bloggningen utan att dem inte hade trådlöst utan att man betalade och sånt så det struntade jag och min mormor i för vi vart ute och gick hela tiden så det skulle nog ändå inte varit en sån jätterolig bloggläsning . Hur som helst så kom jag hem igår runt 8 . Helt sjuka uppleverser asså! Kommer att lägga in bilder senare idag så ska jag berätta lite mera senare , is that okey? Good ! Asså tror jag kommer vara död i skolan idag haha! Jag har varit vaken sedan sex för jag skulle hinna fixa mig samt att plugga inför ett läxförhör som vi har idag hehe! Men nu ska jag fortsätta med att plugga och fixa mig i ordning CIO<3
ps. Inte bästa bilden på mig men men , jag i danmark innan vi åkte hem :)

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Nu har jag dragit två vinnare av brilliant smiles tandkräm, gå in på min blogg och kolla om de blev du :)

2011-05-23 @ 16:43:59
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0