19 maj


Hejsan bloggen :) Kom för drygt fem minuter sedan hem så är jättetrött , tänk om vi skulle ha idrott nu också för vi skulle igentligen ha det typ , jag hade varit stendöd. Vill bara gå och lägga mig nu , men då kommer jag inte kunna sova ikväll och det MÅSTE jag verkligen helt sjukt vad trött jag kommer att vara imån :O Men hur som helst , vet inte än om jag får ta med min dator , finns ju trådlöst nätverk på hotelet men det tar ju lite plats i väskan , får se vad som händer , hade varit gött om jag fick ta med det :D Hur som helst , jag satt på min lektion och vi hade vikarie som är tvär snäll så jag satte mig vid fönstret på en såndär sak som än under fönstret så satt jag där och sen han ba sätt dig på stolen nu eller läs jag bara läs och så var det 7 och en halv sida , haha är verkligen hes nu ! Berättar mer senare , Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0