15 maj

Hejsan , förlåt att jag inte bloggade i morse men fick extremt bråttom må jag säga. Jag vaknade halv elva och kom på att jag och Sara skulle till stan och Köpa en bikini så fick lite stressigt , men det funkade . Så jag köpte en och sen så märkte jag på vägen hem att det var två olika färger :o så fick åka tillbaka och byta underdel , för trodde inte den gick och byta först och nu så har jag rätt delar :) Hoppas bara att underdelen passar annars blir jag seriöst sur! Annars får jag äta upp mig så min rumpa blir större haha! Hur som helst så har jag och Sara skrivit en låt , men hon gick nyss hem hon skulle göra något så vi ska fortsätta efteråt. Ska nog städa mitt rum , äta och duscha , kanske ska träffa Oliwer och Jonte sen så vi får helt enkelt se :) Puss bloggar efter duschen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0