Leonardo dicaprio

Godmorgon bloggen , orkade inte blogga igår för jag vart för trött haha! Men jag kan berätta vad som hände..?
Först så efter karate träningen (som jag jätteul men jobbigt , har exterm träningsvärk nu!) så träffade jag Mattias och sen om Pyret till gamle och sen va Mattias tvungen att dra :( Så jag och Pyret drog hem till mig och lipade åt titanic tills klockan 3 på morgonen och efter det så kollade vi på corpse bride så vi gick och la oss runt 5 på morgonen så vi är inte jättepigga och vi satt och skratta åt att Jack ( Leonardo DiCaprio) sa SVEN i svensk dialekt så det var sjukt kul haha och han är så himla fin är han inte? JOO! Aja , snart så blir det musikal och jag är verkligen jättetrött haha och ja , så vi får se hur det går . bloggar sen , pok

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin du är!

vad ska du göra i veckan då?

2011-06-21 @ 13:01:17
Postat av: rebecca

du är jättefin och din blogg är jättefin också!

hur mår du? (:

2011-06-21 @ 13:02:13
URL: http://beccamadsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0