Läskig dröm? japp , absolut

Godmorgon bloggen , vaknade nyss upp från världens knäppaste dröm pga att jag såg mitt ex så drömde jag om honom hahha! måste helt enkelt berätta . Jo , jag såg han på bussen och så hoppade jag på och frågade vart han skulle åka , så sa han att han skulle till SPANIEN så nu är jag med på bussen till spanien haha! dock typ det enda jag kommer ihåg , jag kommer typ ihåg att man badade mycket ich tog jätteknäppa kort haha! Hur som helst , kan inte sluta skratta åt det men men..? Idag blir det "kalas" med min släkt för min kära kusin fyller 4 år idag och då firar vi mig med samtidigt (jag fyller den 28/6). Men nu ska jag börja välja kläder och fixa mig . Kalaset börjar inte förens om 4 timmar men vi ska åka till min morster först också haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0