kortfattad dag

Hejsan bloggen , vet att klockan är mycket men måste verkligen städa mitt rum och sånt har sån ångest för att mina vänner kunnat vara i mitt rum så som det sett ut ens haha! Lyssnar hur som helst nu på sommarlåtarna vi ska sjunga imån , får se hur de blir , måste ju kunna dem utantill , fråga mig inte hur haha! Men som sagt ska jag berätta om min dag och lägga in bilder ^^
Vi var som sagt på bohus fästning med klassen sen gick vi till en kakfabrik (se bilden ovan)

Sedan åkte vi hem och jag gick och träffade kära mor min som var i stan :) sen ringde nicole och vi träffades och efter ett tag så drog vi till mattias och efter mycket om och men så träffade vi honom haha!
Sen har vi typ inte gjort så mke , nicole åkte hem och vi träffade Gisela och aa nu sitter jag och städar , ska fortsätta med det innan jag somnar . Puss , bloggar imån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0