gårdagen

Hejsan bloggen , har ätit och fått lite energi så att jag kan blogga nu :)
Orkade ju inte blogga igår om min dag så jag bloggar och lägger in lite bilder nu och berättar
Först så va det ju skolavslutning och var med Ebba , Linda , Frida och Emelie , så vi gick runt på stan och dem shoppade lite sen åkte jag hem och träffade Eddie , sjukt kul.
Sen ringde jag Gisela så träffades vi och så gick vi och tittade på Mattias träning haha!
Tog lite bilder i gräset  (bilderna nedan) . sen drog jag hem till Gisela för jag sov över där och nu typ sover gisela ^^
<div style="text-align: center;"></div>
<div style="text-align: center;"></div>
Efter att haft på mig finskor som kanske satt åt en aning xD
(direkt efter skolavslutningen)
Linda på Donken
Jag testade en blus på Gina Tricot
Fina Frida<3
Jag kom med på Brännö lägret!
Ska på möte om det klockan 18.00 idag
Gisela som tog ett lite halvfint kort på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0