Brännö and what happend

Godmorgon bloggen , vanliga bloggningen börjar nu och jag ska börja den med att berätta lite onödigt , nej kanske inte onödigt men vad som hände på BRÄNNÖ .

Jo alla kände alla förutom en , Alex , en tvär go kille som jag inte kommer att glömma haha! Jag kommer inte glömma någon på brännö men det var liksom han som ändå syntes och hördes så man kommer inte glömma honom.
Vi badade och det hände en massa saker , tappade lite saker i vattnet , men hittade dem tillslut haha! Vi badade och seglade , jag lärde mig segla en jolle själv! Superstolk chey här!
Vi var på brännö brygga och vi dansade , jag lärde till och med Alex och Samuel att dansa , så dem dansade tillsammans  , sjukt roligt , själv dansade jag vals med Alex pch tror de va tryckare , fast jag och alex gjorde en egen dans haha!
Vi drog hem från brännö brygga och käkade och se så sa jocke att vi skulle göra en j*vla massa arbete innan vi gick och la oss så slapp vi göra det nästa morgon (då vi skulle åka hem , igår) . Så gick vi ner till där vi skulle börja , så härde vi musik. Då hade dem ställt upp massa godis och bål och sånt så det va typ helt seriöst ett disco där!Sjukt kul helt enkelt.
Och på natten , kanske runt 4 så sa Alex att det brann ute och jag trodde honom inte så jag tittade ut genom fönstret och där står ett brinnande kors hahah! Det ringde i en klocka och vi såg ingen som sprang. En an ledarna trodde oss inte så hon stände igen fönsteret för hon va så arg för vi väckte dem att glaset gick sönder hahah!
Aja det var typ min upplevelse , orkar inte berätta mer hahha!
Sry för det inte fanns några bilder men kommer lägga upp dem så fort alla bilder är ute på facebook !

Kommentarer
Postat av: Nellie

är det sant att du var otrogen?

2011-07-10 @ 01:42:37
URL: http://nelliiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0