People say you dont know what you´ve got till it´s gone. Truth is , you knew what you had, you just never thought you´d lose it.

Hejsan bloggen , måste be som hemst mycket om ursäkt för att jag bloggar så uselt men det är verkligen inte meningen.. Men det är så fint väder här och då vill man typ bara SOLA och BADA hela tiden! Men jag ska försöka att bli bättre på att blogga . Men det hjälper inte med att internetet hackar hela tiden.. Jaja , det är som det är nu.
Idag ska vi bada , eller jag ska försöka om jag vågar för det hände en sak härromdagen så har undvikt vatten lite.
Men Amanda är med och vi ska åka vattenleksaker så det går nog bra , förhoppningsvis.
Och ikväll så blir det att vi ska äta på en resturang , kommer bli sjukt kul. Så jag ska försöka att sola mycket idag och sen ikväll ska jag fixa mig i ordning . Vi ska gå och äta klockan sju eller något på resturangen :)
Bara det jag ville tala om , puss

Kommentarer
Postat av: linda

Vad har hänt? Älsk <3 ;)

2011-07-29 @ 20:32:50
URL: http://linddiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0