nyvaken chey

Hejsan bloggen , har varit vaken i en stund nu är och rätt så nervös inför lägret , allt är nästan packat och klart ska bara äta upp och borsta tänderna så kan jag packa ner tandborsen och tandkrämen den med. Tvu fullpackade väskor snackar vi om nu haha , OMG! Aja vi får se hur det går , hoppas vädret är bra! Ps. om ni inte har förstått det så blir som som om jag har en bloggpause för man får inte ha med sig datorn eller mobilen ;(
Aja , får se om jag komemr överleva 5 dagar utan allt sånt . ska ju vara med mina nära och kära om man säger så , dock är ju inte emil med ;( Ville bara tala om det , bloggar innan vi åker om det inte blir för stressigt då :p
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0