godmorgon sverige.

Godmorgon godmorgon. Idag ska jag fixa och trixa mitt rum lite , kanske hänga med nån kompis , kanske Sara , vi får se , vi vill ju båda träffas några gånger innan jag åker.. Ska fundera ut en del som jag ska packa med . Juste , jag kommer INTE att kunna blogga i bulgarien , det är tydligen svin dyrt och då är det liksom ingen idé att ens ta med sig datorn. När jag kommer tillbaka kommer jag blogga om allt och sen kommer jag typ DIREKT åka till mitt sommarställe där jag får ta med min dator så ska fixa en dongel eller vad det heter så man kan surfa. :D
Bloggar snart. Bild från igen förresten ;)

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; yesss :)

fin bild :D

2011-07-10 @ 12:32:17
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0