Bulgarien om ca 14 timmar

Hejsan bloggen , sitter just nu och kollar på TV4 sport med pappa. Har inte så mycket att göra . Tack vare min mamma så tänker jag skriva ner i princip allt som händer i Bulgarien typ "dag 1 idag hände.." som jag sen kan skriva i bloggen när jag kommer hem. Imån så kommer jag att blogga fram tills jag åker till Arlanda flygplats.
Vi kommer att komma fram i Bulgarien runt klockan 18 i svensk tid. Kommer att kolla om det finns en dator på hotellet eller ett internet cafe så jag kan blogga i alla fall en gång om dagen. Bloggar mer om det imån .
Puss
PS. någon som vet vart man verkligen MÅSTE gå eller göra nått? TIPS!

Kommentarer
Postat av: Emelie- online resedagbok

åh, vad avendsjuk jag blir

vill också till Bulgarien



en sak du måste göra är att smaka deras glass, den är skiit goood !



har du något favorit plagg man kan ha en sommar kväll ?

2011-07-13 @ 09:09:17
URL: http://resamedmemme.blogg.se/
Postat av: Michelle - Its all about who you are

Verkligen så himla fint där!

Sunny Beach in my heart :)

2011-07-19 @ 01:52:23
URL: http://michellepunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0