The mobile history

Nu skall jag berätta "den korta" Historien av de som hände min mobil igår ;)
Jag & Erica S vart ute med Adam och jonte<3
Så gick vi till Belle så gick vi en stund så märkte jag att min mob var borta vi leta lite sen skulle de någonstans.
Så jag och Erica fortsatte leta ett tag till.
Jag ringde mamma och så .
Efter typ ett tag ringde de hem och de stod Andrea ,
Jag ba ;HALLÅ ? =D
Någon kille hade hittat min mobil.
Han va i hissingen och skulle resa bort imån så va tvungen att få den idag (igår)
Min mormor har inte körkort så hon kunde inte komma och hämta den.
Morfar hade druckit lite vin , så det gick inte det heller :S
Så morfar ringde sin äldsta son som är Taxigubbe .
Så han åkte och hämtade min mobil.
Så jag fick den typ igår halv 10 ;)
Nu är jag verkligen glad.
Den kosta ju nästan 3000!
Aja detta blev ett långt inlägg .
Bloggar om en stund ;)
Puss Kram Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0