Inget batteri -.-

Hej sötisar!
Har precis fixat mig och skulle sätta mig vid datorn , så märker jag att min dator är DÖD.
inget batteri :'(
Tror jag dör!
På spanskan brukar vi ju sitta vid glosor.eu m.m & det e kul , a annars tror
jag att jag snor oliwer´s datorn haha!
Nej men men haha!
Så nu laddar jag i alla fall datorn ...
På träslöjden hade jag och Linda roligast hahah Vi satt Tejp på varandra där de
stod olika saker !!  >,<
Hahah!
Sen glömde jag att jag hade en lapp , de vart lite pinsamt sen haha!
Men i alla fall , snart ska jag till Spanskan ,
Sen har vi läxförhör o massa idag ;)
Tur att jag e förberädd! :D
Nu skall jag i alla fall in på facebook och annat
Puss Kram Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0