things change , life goes on

Hejsan bloggen , har varit och solat lite utomhus för det är faktist väldigt varmt ute! Jag åker om någon timme till Lysekil med pappa och ska fixa lite saker med cateringen "stavning". Hur som helst så saknar jag alla mina underbara vänner jättemycket nu. har liksom inte träffat dem jag brukar umgås med (utom Linda) på över en månad , mycket har hänt så det är en hel del att fixa när vi kommer hem. På måndagen så ska jag och en kompis träffas och vet inte vad vi ska göra , antagligen sola eller nått roligt hehe!  Hittade en lite mindre fin bild på mig som är tagen för snart ett år sedan. Vad mycket som har förendrats på ett år , helt sjukt , jag var kompis med en massa , som jag nu insett har varit falska mot mig. Jag hade en kille som , jag kan inte beskriva alla underabar stunder vi haft men nu är det över , and it´s time to move on.

Kommentarer
Postat av: Elin

Super fin blogg cheyen ! :)

2011-08-04 @ 18:22:17
URL: http://osterberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0