Saknar er girls<3

Godmorgon bloggen , jag håller på att packa det sista nu , jag åker som sagt hem idag , vilket ska bli väldigt skönt och i med att då funkar internetet hela tiden och inte bara ibland haha! Kommer dock sakna mitt sommarställe så fruktansvärt nu , jag är här i ca 3 veckor om året så det är inte så jättelänge . Dock så kanske vi ska åka hit på höstlov och sånt , kanske helger om det funkar , då kanske jag fick ta med en kompis , kanske Linda , eller Frida , eller någon annan snäll ;)
Utegångsförbud för mig väntar hemma så vi får se hur det bli , mycket tid till att blogga iaf hehe...
TILFÄLLIG DESIGN som jag har just nu , försöker att fixa något inom kort  , puss<3
SAKNAR ER , LINDA & FRIDA<3

Kommentarer
Postat av: linda

saknar dig med <3

2011-08-07 @ 12:10:04
URL: http://linddiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0