24 augusti

Godmorgon godmorgon , hoppas att alla mår bra för jag mår nämligen sådär :/ Fast jag får inte vara sjuk för jag ska träna idag och dem ska filma våran träning o massa och då måste det bli så gott som perfekt haha! Skulle helst velat slippa idrotten , delvis för de regnar och för att jag har ont i halsen och lite täppt i näsan , men ska köpa halstabletter , så vi får hoppas på att det går över ;) Idag börjar jag 9.05 med klassråd , sen blir de idrott och lite sånt haha , måste göra massor av kopior av vårat schema asså hahaha! Aja ska fixa mig i ordning nu så att jag inte kommer försent haha! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej fina du! Du råkar inte ha lust att rösta på mig i en outfittävling? Kika in länken i så fall, det skulle vara guld värt! Kramar! :)



Länken: http://idalix.blogg.se/2011/august/rosta.html#comment

2011-08-24 @ 14:51:59
URL: http://idalix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0