Vill bara sova!

Hejsan bloggen! Hann inte blogga förens tidigare , tog rätt lång tid hos tandläkaren så typ fick gå ut med hunden o ta mina saker och springa till skolan och göra ett läxförhör på 2 minuter haha! Men det gick bra! Hursomhelst , dansen va lite anorlunda idag , kännde att det ar väldigt jobbigt! men det var kul , och nu skojar jag inte , men jag sprang hela vägen till min träning i princip och så bytte jag om och träna! Gud så trött jag är nu , dushcade precis . Ska fixa mitt nyduschade och failade hår och plugga , kanske ringa någon rolig? Vi får se , bloggar senare , puss<3

Kommentarer
Postat av: Tobias

oj vilken jobbig dag :) passa på o sov lite så du återhämtar dig :)

2011-04-29 @ 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0