Valborg

Hejsan allihopa! Har för en stund sedan kommit hem , så tänkte att jag kunde berätta om mig dag , som sagt , efter jag solat med Sara en stund så åkte jag och min pojkvän till stan för dem hade REA på underkläder , hittade lite men på testade jag dem igen när jag kom hem , jag vet inte hur jag lyckas men så e dem för småa :/ Blir så ledsen ju! Ska nog till stan och lämna tillbaka den ena iaf den den andra tog jag bort lapparna på då jag skulle ta på mig den .. Hur som helst , sen träffade vi Nellie , Mattias , Daniel och Elina . Sen åkte dem hem o så stack jag och min kille hem en stund efter det typ ,, Och nu chattar jag med honom. Jag ville inte vara ute för länge idag för det är ju så mycket saker som händer ute på kvällen på valborg .. Som alla vet , men hur som helst här kommer lite bilder ;)
Världens godaste glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0