trololo

Hejsan bloggen! Kom precis hem från att ha varit med Gisela :P Men tänkte berätta hur min dag har varit för verkligen INGENTING blev som jag hade förväntat mig haha! Fick reda på morgonen som sagt att vi skulle kolla på ett hus , ingenting för oss tror jag inte , sen åkte vi till Allum och handlade present till min systers kompis som fyller år , så gick vi runt o kollade så köpte jag två böcker och så hittade jag ett par skor , lägger kanske ut bild på det om jag förstår mig på mammas kamera haha! Sen åkte jag hem o skulle ta det lungt så ringde Elin och Gisela på så vi gick ut som slutade med att Elin gick hem typ sju för hon skulle plugga så vi var på hennes gård och typ hade flabb attack ! helt fail asså! Snacka om att göra bort sig :/ Och sen gick vi hem och nu skriver jag detta haha :D
bloggar om en stund ska fixa något att äta , puss<3

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej okej :) Vart bor du någonstans?



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-03 @ 20:02:37
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0