trasig tand

Hejsan alla fina , kom för en stund sedan hem , jag gick in på gården och solade istället för att gå en ensam promenad och så hände det en lite olycka eller vad man ska kalla det , jag skulle passa min syster lite så skulle vi hoppa hopprep tillsammans och då slog hon i sitt huvud i min haka , stackars henne :/ dock så fick jag en lös tand som jag knappt kan äta med och typ den gick sönder. Så vi ska boka tid hos tandläkaren , så på Tisdag ska vi ringa dig tror jag (?) Och på Tisdagen efter skolan så får jag skynda mig direkt till frisören :) Har än så länge inte bestämt vad jag ska ha för frisyr men vi får la se hur de blir . Ska hur som helst Tunna ut håret och ta bort allt de slitna vilket är typ allt mitt hår , eller så gott som iaf. Så får vi se vad det blir för något ;) Jag och mamma gick inte på bio vi stannade istället hemma för de var så fint väder och deras bokningssida fungerade inte. Men nu ska jag iaf fixa och dona lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0