Sweet ride<3

Hejsan bloggen , tänkte bara tala om att jag lever , hände en massa saker igår bla en ledsen sak som jag vill hålla utanför bloggen av personliga själ. Men som sagt , hände det även grymma saker som jag aldrig kommer att glömma! Helt oväntat skulle jag och mammas kompis dotter till en konstert med massa andra så vi hängde på , han inte blogga för hann knappt fixa mig så det blev jättestressigt! Men iaf det var tre band varav det var två DÖSNYGGA killar , kan kolla om jag kan lägga ut bilder på dem senare ;) Men som sagt , den ena var gitarrist och den andra basist :) Markus och Jacob<3 så dösnygga haha :D fick bådas autograf :) fick dock av jacob detta : en puss , hans handske , autograf (somsagt) , facebook och nummer :) så vi kanske ska träffas i helgen :D hoppas verkligen det iaf :) Men vi får se . Berättar mer när jag är på bättre humör iaf.. puss
Ps. bandet Jacob spelar i heter Sweet Ride!

Kommentarer
Postat av: Oliwer Roström

OMG vad irriterande

2011-04-10 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0