Påskpresenterna

Denna borste från Make up store
Det är som sagt en borste som man använder då man lägger på foundation
Tre stycken COVER ALL STICK MIX från Make up store
om man vill ah någonting att dölja så är denna väldigt populära produkt väldigt bra! (jag har testat mammas) Man använder de olika nyanserna för att neutralisera olika partier i ansiktet. Kanske kan visa någon gång i en video hur det funkar? vad tycker ni?
Jag är inte exakt säker på vad detta är men det är som en slags dusch bomb . Man lägger den i duschen när man ska duscha och så kommer de som ett moln av doftande ånga som luktar väldigt gott. Jag visar någondag då jag använder den hur den ser ut inuti , vågade inte öppna x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0