Ny design

Hejsan alla fina , har varit och solat i tre timmar i streck så hoppas jag fick lite färg , ska hoppa in i duschen så att jag hinner fixa mig till middagen , vi ska på middag hos min mormor och morfar , Påskmidda , längtar extremt mycket faktist . Ska för en gång skulle inte hålla på med min mobil inte ens kolla klockan . Jag känner nu mera så att jag slösar för mycket tid med mobilen och för lite med familjen... Och nu är det inget viktigt mer som händer idag så då blir det nog inga sms. Måste även tala om att jag saknar mina älsklingar (min pojkvä , Sara, Nicole etc.) jättemycket. Men nu har jag en timme på mig att fixa mig så att jag hinner ;)
Vad tyckter ni om den nya designen då? :)

Kommentarer
Postat av: 18,5

söwt

2011-04-23 @ 15:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0