just so you know

Godmorgon bloggen! Vaknade nyss , drömde världens mardröm asså! Vaknade av att jag grät! Inte alls kul! Men men , Solen skiner underbart fint idag , funderar på om jag ska gå en promenad i solen innan vi åker. Jag ska ju (som jag sa i videoinlägget) att jag och min mamma,pappa , syster och hund ska sova över hos Farmor och Farfar och fira typ påsk :) Kommer bli kul! Men kollade med Sara om hon ville hänga med mig på pyssel för mamma ville att jag skulle fixa något fint till farmor och farfar haha ^^!  Så vi ska träffas där pysslet är 12 (jag och sara).
Så nu måste jag fixa mig i ordning och packa ;) Puss , får se om jag bloggar när jag är borta ;) Kommer hem imån förresten ;) men vet inte när :P Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0