Hiss och Diss Listan

Dissar listan

Folk som lever på mig. man frågar om de vill göra något och dem frågar om man har pengar och om man säger ja så kommer dem och annars "orkar" de inte . Har absolut inte emot att bjuda , men att ses bara för att de ska få något mer eller mindre , då kan de fetglömma mig! Skaffa egna pengar!

Lindex. Det är en sån otroligt tråkig butik!! Hatar Lindex, seriöst dem skaffar aldrig in nya kläder, och det ända dem gör är att härma de andra affärernas outfits, och så kommer dem med de kläderna som var inne för två månader sen! Dem är så sena, och butiken är så tråkig. Lindex suger helt enkelt!

Falska sk vänner dem borde inte ens finnas ju , kan folk inte bara vara äkta? Hur svårt kan det vara ? att vara ärlig att inte bete dig ? Seriöst!

Hissar listan

Pengar & Shopping vilket är något som verkligen nästan alltid gör mig på bra humör! om jag har en dålig dag & tänker på att jag ska få pengar, eller om jag går ut och shoppar då, så mår jag helt plötsligt skitbra! Älskar pengar & shopping, det är mitt liv!!

Gratis saker! ME LOVE… jag är inte den personen som är den men gratis saker är grymt , det är ju liksom gratis haha!


Glitter & Glamour! jag älskar verkligen glitter , stora accesoarer med glitter , och klockor som är stora guldiga och vita! Så himla snyggt! Om man inte har en alls snygg outfit så är det bara att piffa upp sig själv med lite smycken , helst glitter och glamour!
Love it!
Midje kjolar. Så jävla snyggt!! Älskar sånna kjolar, speciellt svarta som är vanliga kjolar som man har uppe vid midjan! Man får så jäkla snygg figur utav det! Älskar det!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0