hairlook

Hejsan bloggen, hann inte blogga idag i skolan , allt blev verkligen så totalt katastrof! Vi har bara massa j*vla läxor nu , vi hade påsklov , vi har redan , 2 engelska läxor , so , matte prov + läxor , NO prov , Svenska läxa! Jag dör. Tror jag stannar hemma istället för träningen , eller går dit och kollar. För har jätteont på ett ställe i foten kan man säga. Vi sprang helt onväntat på idrotten och jag hade sämsta springskorna självklart... Men vad tycker ni om min nya frisyr? :) I like , inte den bästa bilden på mitt ansikte , men men x)

Kommentarer
Postat av: Trolololol

skit söt ;)

2011-04-27 @ 16:34:39
Postat av: Tobias

gud vilka vackra ögon du har :)

2011-04-29 @ 13:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0