Ang dieter

Tänkte skriva ett inlägg om just dieter för jag tycker att det är så mycket om just det. Man måste hålla sig smal som jag vetinte vad , plus att det finns så otroligt många olika dieter , barnmatsdieten , därav man hör på namnet att man äter barnmat , sen finns det dieter som handlar om att man ska äta så LITE kolydrater som möjligt , och vissa dieter handlar om att äta så lite fett som möjligt , herre gud , blir så trött på att ALLT handlar om olika sorts dieter! Varför ska man behöva gå på olika dieter? kan man inte bara träna och tänka lite extra på vad man äter istället?

Tycket det är extremt mycket som kretsar om hur man ser ut , vilket jag tycker är helt fel .
Som tex Kissie hon är snart , nej hon är bara skinn och ben , vilket INTE är vackert! Själv har jag nog aldrig gått på någon slags diet om vad man ska äta , jag har istället ätit vad jag velat men tränat mycket , och just nu äter jag varken , chips,popcorn,godis (samt choklad) eller läsk och sånt , kan dock unna mig kakor om de innehåller choklad men inte annars. För jag menar varför måste man nu se så perfekt ut? Man ska vara smal , ha stora bröst och vara vacker , man ska ha si och så  . Jag tröttnar verkligen på detta! Är det bara jag som tycker detta?
För vem vill se ut

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller på med designen nu. Men jag vet inte hur jag ska fia länkarna under headern. Har aldrig gjort det.

2011-04-04 @ 17:08:58
URL: http://phototree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0