älskar min syster haha!

Godmorgon göllungar! Fattar verkligen inte att jag bloggar såhär "tidigt" på en söndag , ända dagen jag kan sova ut på helgen :/ men tyvärr så väckte min syster mig så jag va tvungen att sätta på TV åt henne .. Idag ska ag nog inte vara med någon speciell , kunde inte messa Sandra igår för hade inte hennes nya nr på min reserv mobil :/ Men men , Oliwer är sjuk och vetinte om jag vill träffa någon idag helt ärligt hehe! För jag ska nämligen fixa mig idag , söndag ska bli en fixa , plugga dag , dock kanske jag ska träna med pappa på karate , men vi får se hur det blir , han sover ju självklart fortfarande , kanske även ska till konsum och handla ? Annars får pappa göra det hehe! Men nu ska jag sakta men säkert börja fixa mig i ordning , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0