lång dag

Har haft en väldigt lång och fullsatt dag idag med. Älskar att hitta på saker , hatar att sitta still! Cyklade till mammas jobb och så cyklade vi till stan och bokade biljetter för bio (Hunger games) i morgon + middag där. Köpte andra boken av hunger spelen.  Har inte hunnit läsa den första ännu för har massa böcker att läsa just nu . Ska även till Akademibokhandeln och köpa en kalender nästa vecka då det kommer in lite nya. Sen gjorde jag en ny synundersökning och beställde ett par nya glasögon som kommer om ca 10 dagar. SPÄNNANDE! Sen åt vi på Tidbloms och därefter till mormor och hämta lite presenter och klänningen (skolavslutnings). Nu sitter jag med ansiktsmask och vet inte riktigt vad jag ska göra. Lägger strax upp bild på tröjan från igår och den jag fick av mormor/morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0