Grattis ERIK!

Jag vaknade av att jag hade slått i knogen i bordet bredvid min säng , dvs jag drömde att jag fightades och så slog jag på riktigt in i bordet och elementet hahha! Har sjukt ont i knogen ärlig talat. Vet inte om man ser det så bra på bilden men jag har sovit med flätor i "nedersta" håret så det är halvlockigt. Hoppas det håller sig hela dagen bara. Kanske ska ha "date" med min barndomskompis Nicole idag med , vi får se för hon har varit sjuk innan. Och idag fyller även Erik år sä här får du ett stort GRATTIS! från lilla mig :D

Kommentarer
Postat av: s

Hoppas du får en fin Fredag! KRAM

2012-03-09 @ 09:12:47
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en fin Fredag! KRAM

2012-03-09 @ 09:12:58
URL: http://bysofia.se
Postat av: Ekke

Sjukt stort tack! :D :D

2012-03-10 @ 12:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0