Godnatt

Godnatt? Jag kan verkligen inte sova. Har typ fjärilar i magen. Första skoldagen imån på vårterminen. Detta kommer att bli så spännande. Ska satsa sjukt mycket nu! En ny lärare. Nya prov. Nya läxor. Nya vänner. Frida och Linda och alla mina andra kompisar som läser det här , nej jag kommer inte glömma er . My girls<3
Ska dra till läkaren innan skolan så går upp runt 9 och 10 ska jag vara hos läkaren. Kommer antagligen att komma sent till spanskan men men. Ska göra ett nytt försök med att sova nu. Puss. Spana även in Emelies blogg som är en av mina kompisars bloggar. Hon är just nu i sälen så jag gästbloggar där men hon skriver lite då och då just nu. Men läs! Hon skriver jätteviktiga saker!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grymt fin blogg! :) följa varandra?

2012-01-10 @ 00:32:00
URL: http://spower.blogg.se/
Postat av: Sanna

Okej, varför inte?

2012-01-10 @ 01:11:17
URL: http://spower.blogg.se/
Postat av: Anonym

Besök gärna min blogg :).. www.ssandram.blogg.se

2012-01-10 @ 01:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0