Dålig blogg dag.

Som alla andra dagar så blir INGENTING som man tänkt sig.. Jag måste verkligen skaffa en iphone.. Jag har haft fullt upp hela dagen helt sjukt! Skolan , laga mat , tillbaka till skolan , till konstmuseet (bajs) , till papas jobb och käka , hem , till kortedala med Elin och Gisela och träffa Emil. Påvägen hem så träffar man på Jonny,Markus , Jonathan och några mer. Varit ute hela tiden så ska kolla på en serie som börjar om 2 minuter så ska jag duscha och sen gå och lägga mig. PUSS

Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Jag har dagens blogg på min blogg, skulle vara kul om du ville vara med! :)

Förlåt om du inte gillar sånhär reklam!

2012-01-19 @ 21:58:35
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0