Emelie gjorde , då gör jag det med :)

1. Hur gammal är du om fem år? 20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma

3. Hur lång är du? kort , nej typ 153?
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Sherlock holmes

5. Vem ringde du senast? malin
6. Vem ringde dig senast? Dolt

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "hehe okej då ;)<3"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? separerade eller hur man säger

10. När såg du senast din mamma? 5 min kanske?

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? 12.30?

13. Vilken är din favoritjulsång? Ingen aning

14. Vilken är din favoritplats? På scenen

15. Vilken plats föredrar du minst? hmm..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning , men förhoppningsvis i mitt hus med nån underbar kille och vänner :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? De som fanns under sängen
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Erik x)

19. Hur stor är din säng? Ingen aning :S

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. sover du med eller utan kläder? Med

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Göteborg!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på

26. Är du social? Hahhahahahhahahhaha

27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerrys !

28. Vilken är din favoritefterrätt? Finns ju så mycket gott...

29. Tycker du om kinamat? Helt okej

30. Tycker du om kaffe? Vet inte xD

31. Vad dricker du till frukost? Olika

32. Sover du på någon särskild sida? Sover oftast på höger sida

33. Kan du spela poker? Noo

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, det är trevligt.

35. Är du en beroendemänniska? Hahaha vad sjutton menar man med det?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp
37. Vill du ha barn? Jaa

38. Kan du några andra språk än svenska? nej

39. Har du någonsin åkt ambulans? tror inte det?

40. Föredrar du havet eller en bassäng? uhm , vet faktiskte älska båda

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder

42. Äger du dyrbara smycken? Ehm.. vet ej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Pretty little liars , Vampire diaries , Grey´s , Once apon a time , revange..

44. Kan du rulla med tungan? jadå

45. Vem är den roligaste människan du känner? Erik tror jag

46. Sover du med gosedjur? nej

47. Vad har du för ringsignal? Vet inte

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Svea väskan

50. Flirtar du mycket? JÄMT. hela tiden. nej men fan vet jag hahaha!

51. Kan du byta olja på bilen? nej..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? ehm nooo.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Beautiful dead

54. Läser du dagstidningen? Nepp

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Hahha jag kör ju inte så fuck yeah!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Nrj

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Dont remeber?

59. När var du i kyrkan senast? en månad sen typ

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? är - Hans-göran

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Två dagar

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Erik och Willis

63. Vad lyssnar du på just nu? min syster som är sur

64. Har du varit med i tidningen? Japp

65. Vad är det konstigaste du ätit? spagettipankaka tror jag?

66. Vem såg dig naken senast? Jag själv? dauuh

67. Vad är det för färg på din tandborste? Grön

68. Hur imponerar man på dig? inte vet jag xD

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? smsar men okej , Linda , frida och Willis (daniel)

70. Har du någon piercing? öronen

71. Din största vinst? vet inte

72. Civilstånd? Ihop med spöket laban sedan ca 1 år tillbaka

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook , bloggar etc

74. Är du fåfäng? venne

75. Ångrar du någonting du gjort? Jorå, men what can I do? gjort är gjort.

76. Hur gammal är din pappa? 44?

77. Vilket är ditt drömjobb? Frisör/stylist

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Leva typ mitt drömliv.

79. Vad har du haft för husdjur? Fågel,fiskar,hundar,katter,hamster

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag har opererats 8 eller 9 gånger

81. Svär du ofta? inte så mycket längre

82. Sverige när det är som bäst? Sommar man är brun badar kompisar mat har pengar åhhho.

83. Kan du åka slalom? YESSSSS!

84. Vad har du ätit i dag? kebabrulle

85. Vad har du för utbildning? -

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ögonen tror jag

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Vet inte, fett dumt att säga då kommer bara alla andra börja tänka på det också haha.

88. Vilken är din bästa egenskap? fråga mina vänner xD

89. Vilken är din sämsta egenskap? fråga mina vänner xD

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? vet inte

91. Saknar du något? Japp

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? aa

93. Vad gör dig ledsen? När mina vänner'/familj är ledsna

94. Vad gör dig glad? Typ, allt  :D

95. Har du varit gift eller förlovad? På facebook O:) är förlovad med Spöket laban just nu

96. Vad ska du göra i helgen? Helgen är över..

97. Vad är det knasigaste du gjort? Hahahhahahah jag gör typ jämt konstiga saker.

98. Vad har du för laster? ??

99. Vem är din förebild? Mina vänner :)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Äta

 


Kommentarer
Postat av: Pia - Smilinggirls!

Roligt med en lista! :)

2012-02-20 @ 17:00:35
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0