Things i like to do

Godmorgon! Somnade innan två igår så jag vaknade nu.. Fast jag har rätt till att göra det för har ingen prao. Härlig prao denna vecka . Tisdag och Fredag . Hur som helst. Ska försöka blogga bra men det kan bli svårt för kommer att vara borta mellan 16.15-22.30 ungefär. Men jag ska göra ett försök. Först är det TRÄNING , ååhh , äntligen!! Därefter blir det att skynda mig till bergsjön för vi måste prata om när vi ska spela in filmen och sånt. Kommer vara sjukt lyx för mig hihi. I och med att jag spelar en stor roll så . Fast det kommer att bli full rulle denna lördag och söndag! Sen ska jag till utby för att umgås lite med faddrarna , tror jag , vet inte hur länge jag stannar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0