nu kommer ni få veta allt om mig!

1. Hur gammal är du om fem år? 19 :)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma :)

3. Hur lång är du? 160
4. Vilken är den senaste filmen du sett? kommer inte ihåg va den hette..

5. Vem ringde du senast? pappa <3
6. Vem ringde dig senast? mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Från Frida : Yes..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa självklart! ringa känns otrevligt på något sett

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta!

10. När såg du senast din mamma? 5 min kanske?

11. Vilken ögonfärg har du? Blå kan jag intyga haha

12. När vaknade du i dag? runt nio?

13. Vilken är din favoritjulsång? Asså , jag gillar direkt inte att lyssna på massa julmusik..

14. Vilken är din favoritplats? självklart handbolls plan

15. Vilken plats föredrar du minst? skolan? ..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? bofast i utlandet eller i torslanda med någon going

17. Vad skrämde dig om natten som barn? min garderob & de som fanns under sängern
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mig själv. Kollade på mig i kameran med iphonen och gjorde miner. LÄTTROAD..

19. Hur stor är din säng? 180. Har dubbelsäng tror man brukar ha det dååå?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. sover du med eller utan kläder? sover med pyjamas eller ah ett linne och shorts

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5. hahahahah. och 5 täcken också.

23. Hur många landskap har du bott i? 1 vad jag vet

24. Vilka städer har du bott i? Göteborg!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? STRUMPOR!!! seriöst, bästa som finns.

26. Är du social? Hahhahahahhahahhaha.

27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerrys !

28. Vilken är din favoritefterrätt? Pannacota .. heter de så ? ;o

29. Tycker du om kinamat?tyckte om de.. men om jag skulle få välja idag usch..

30. Tycker du om kaffe? bara starsbucks & expresso house!

31. Vad dricker du till frukost? Laktos mjölk så jävla gott

32. Sover du på någon särskild sida? Sover på mage med knät uppe vid hakan en arm under kudden och den andra lite överallt. Jag är jättemysig och sova över med, lovar.

33. Kan du spela poker? Hell yeah!

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, det är trevligt.

35. Är du en beroendemänniska? Hahaha vad sjutton menar man med det? Beroende av kaffe, typ.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Tror jag faktiskt inte!
37. Vill du ha barn? JAAA, älskar barn. Typ bästa som finns.

38. Kan du några andra språk än svenska? Makedoniska ( flytande ) , Engelska , grunden till spanska , en bra början av serbiska & kroatiska

39. Har du någonsin åkt ambulans? tyvärr

40. Föredrar du havet eller en bassäng? uhm , vet faktiskte älska båda

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder

42. Äger du dyrbara smycken? Ehm.. någon ring kanske!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? CSI !

44. Kan du rulla med tungan? Lär ju sett ganska tard ut när jag precis försökte göra det.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Hahahha jag såklart??

46. Sover du med gosedjur? Nej, med min katt dock.

47. Vad har du för ringsignal? Vanliga iphone signalen, tror jag.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? allt brann ner när jag bodde i min gamla lägenhet

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min kudde? ..

50. Flirtar du mycket? JÄMT. hela tiden. nej men fan vet jag hahaha!

51. Kan du byta olja på bilen? nej..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? ehm nooo.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Det du inte såg

54. Läser du dagstidningen? På internet, dock.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? frida? om den räknas? .. :/

56. Dansar du i bilen? Hahha jag kör ju inte så fuck yeah!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? HATAR RADIO.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? WADDAAAAAAP HOMIE? true story.

59. När var du i kyrkan senast? Måste vara ett par år sedan!

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Christer Borkenhagen

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? har aldrig gjort de ..

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Jag själv. Hoppas på massa overprized saker i morgon från min icke exsisterande pojkvän eftersom DET MÅSTE MAN JU GE SIN FLICKVÄN OMG????

63. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting.

64. Har du varit med i tidningen? Japp

65. Vad är det konstigaste du ätit? Sushi, kom igen, RÅ FISK?...

66. Vem såg dig naken senast? Jag själv? dauuh

67. Vad är det för färg på din tandborste? rosaaa

68. Hur imponerar man på dig? Är väldigt skön och go, typ.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? INTERNET :@@@@@@@@@@

70. Har du någon piercing? öronen

71. Din största vinst? vet inte? :S

72. Civilstånd? Tillsammans sedan 8 månader tillbaka med min katt.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook,tumblr,bloggar typ

74. Är du fåfäng? Alltså inte något extremt men ja angående mig själv men verkligen inte andra

75. Ångrar du någonting du gjort? Jorå, men what can I do? gjort är gjort.

76. Hur gammal är din pappa? Äldre än mig!

77. Vilket är ditt drömjobb? advokat

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Leva typ mitt drömliv.

79. Vad har du haft för husdjur? kaniner och katt.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Ni vet ju redan allt, stalkers.

81. Svär du ofta? Ja, tyvärr. fan.

82. Sverige när det är som bäst? Sommar man är brun badar kompisar mat har pengar åhhho.

83. Kan du åka slalom? YESSSSS!

84. Vad har du ätit i dag? Allt.

85. Vad har du för utbildning? -

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ögonen tror jag!

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Vet inte, fett dumt att säga då kommer bara alla andra börja tänka på det också haha.

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är nästan alltid glad. nooot..

89. Vilken är din sämsta egenskap? Sjukt tävlingsinriktad. Är typ rädd för förhållanden.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Hitiler för jag tycker det är otroligt svårt att förstå hur en människa kan vara så dum i huvudet. Antagligen typ Jackson också, vill gärna pick his brain to.

91. Saknar du något? Jappp

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? aa

93. Vad gör dig ledsen? När andra människor i ledsna

94. Vad gör dig glad? Typ, allt hahaHAAHHA..

95. Har du varit gift eller förlovad? Inget, 14 and married är inte min grej.

96. Vad ska du göra i helgen? PARTEYY HAARD. nej, plugga. fml.

97. Vad är det knasigaste du gjort? Hahahhahahah jag gör typ jämt konstiga saker.

98. Vad har du för laster? vet inte, vill inte veta haha.

99. Vem är din förebild? Ingen, får väl vara min egna förebild.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? kolla hockey

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0