Gårdagen

Godmorgon! Sovit gott? Det har i alla fall jag . Kom hem runt halv tolv. Igår så hade jag det jättekul verkligen. Fick stå vid kassan och sånt till två eller någonting. Sen fick jag stå i kiosken och sälja och det var också jättekul. Två från "keiko" min klubb vann i deras viktklass så var jätteglad! Sen fixade jag mig och åkte till Bergsjön och träffade Ayub , Max , kassem och en till kommer inte ihåg vad han heter .. Vi var där halv åtta vid inspelningsplatsen och började spela in halv elva eller någonting. Så det tar tid. Idag har jag en hel del repliker så vi får se hur det går . Har massor med videoklipp , även från GBG horse show och från karaten som jag håller på att lägga in på datorn men det tar lite tid så lägger upp dem så fort jag hinner. Ska iväg till Svingeln och spela in en scen idag också. Men jag kommer blogga innan jag åker. Här är bilder från när vi står och väntar på att dem ska fixa ljuset och med kamerorna innan vi ska spelas in:
Jag och kassem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0