na na na

Vaknade för en stund sedan och har hunnit äta lite frukost. Jag ska snart börja fixa mig i ordning för massa snowboard åkning. Jag känner mig faktiskt väldigt duktig för jag bloggar minst en gång om dagen , och det är ju jättebra! När jag kommer hem så ska jag ha samlat på mig massor av insperation , då blir bloggen mycket roligare. Jag känner att jag har blivit väldigt populär sedan jag åkte hit , många som vill träffas . Jag har lovat att träffa Daniel (Willis som jag kallar honom) och Nicole. Sen ville Emil , Lisa , Linda och någon mer träffas. Jag har lite ont om tid känner jag men det fixar jag ju , som alltid.


Kommentarer
Postat av: Emil Ek

du e bäst, alla vill träffa dej! :)

2012-04-10 @ 15:40:56
URL: http://emileks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0