Hår grejer

Nedrans , kom på att jag lovade Linda att gå till kyrkan idag (jag konfirmerar mig) , så jag får ingen sovmorgon. Men får i alla fall träffa mina vänner. Orkade inte blogga igår men det hände en del igår men kan kortfatta. Åkte till stan med Nicole och köpte hårgrejerna på bilden ovanför. Vi träffade Även Willis (Daniel) och Tobbe . Det var inte alls som jag föväntade mig , är lite irriterad över det men aja. Sen åkte Nicole hem och jag åkte och träffade Elina och Oliwer. Sen skulle hon och massa andra till Allum då var jag med Kevin , Gino och Oliwer. Sen skulle dem hem så jag gick hem och kollade på Tv med mami. Och nu har jag sjukt brottom till kyrkan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0