Happy face


Jäklar vilken träning idag. Har ont typ överallt! Men jag känner mig samtidigt så mycket gladare! Ska ta och måla om mina naglar innan jag går och lägger mig för det går så fort. Träffade även två kompisar efter träningen när jag hade duschat och fixat mig i ordning. Är helt slut nu och i morgon är en ny dag då jag först ska till Konfan tidigt på morgonen och sedan åker jag direkt till Allum med moster och sen hem till min henne och är där sen på kvällen ska vi kolla på film och sedan blir det att jag blir hemkörd.  Så jag vet inte hur det kommer att bli med bloggningen men ska försöka sitta uppe och göra lite tidsinställda inlägg , snällt va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0