American pie

Jag känner att min uppdatering inte var den bästa men jag har faktiskt inte haft tid över huvud taget tills nu. Kan kort fatta min dag. Träning med min mami sen gick jag hem och fixa mig och träffade Oliwer och sen ringde vi Gino och Victor så åkte vi till stan och bokade biljetter , käkade och sen gick vi runt på stan tills bion började , vi kollade på American Pie den nya. Faktiskt sjukt bra haha! Sen åkte vi till gamle och Gino gick hem och vi träffade Roger och sen hamnade vi hemma hos mig och chillade tills mamma kom hem . Det var typ min dag. Måste verkligen packa nu så undertiden jag väntar på att en kompis ska logga in på skype så ska jag leta lite kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0