4 april

Det med den nya kategorin var mer en kul grej som jag kommer försöka fortsätta med. Erik säger så mycket udda saker som jag tycker borde nämnas i bloggen. Funderade sjukt mycket över en hel del , kändes som om att huvudet ska explodera. Jag måste höja mina betyg till sommaren minst D i allt men helst bättre. I karaten måste jag börja träna hårdare för att jag ska kunna tävla. Kommer stanna nästan varje lördag för extra träning framöver. I musikalen kan jag väl inte direkt göra speciellt mycket men jag kan ju öva mer på låtarna och stegen. Ska ju ha en sånglektion snart också. This will be great! Jag har lovat massor av mina vänner att ta en fika och träffas men känner att jag inte riktigt har den tiden just nu , vilket suger! Nu ska jag fokusera på skolan och börja med att komma försent så att jag inte fastnar framför datorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0