10 år sedan ..

Idag var det exakt 10 år sedan 2977 personer dog och 6000 personer skadades. Det jag menar är 9/11.
Tycker det är så fruktansvärt varje år det är 9 september , att tänka på hur många det var som dog och hur många det var som skadades. Att tänka på deras familjer och allt som hände. Ush , tänk så hemska saker det händer i världen och jag blir sur för typ det minsta lilla för att skrapar upp ett knä eller vad som helst . Men idag så ska jag tänka på alla dessa personer som omkom och skadades. Kommer sitta ikväll på mitt rum och kolla på den 9/11 filmen och ha massa tända ljus. R.I.P. Alla som var med denna händelsen...

Kommentarer
Postat av: AMYAH

:(

2011-09-11 @ 11:52:29
URL: http://amyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0