To do List

Detta ska jag göra idag :
* Fixa mitt skåp i skolan

* Lämna tillbaka en bok i skolan och läsa klart en annan bok

* Träna

* Öva på sånger

* Plugga

*Städa mitt rum

* Till läkaren

Jag har faktist en hel del att göra idag. Snart är det höstlov och allt och då kommer allting bli nice! Det var min lyckodag igår så mitt humör var på topp i princip HELA dagen!
Min kompis blev ihop med en kille , jag blev vald som "ordförande" i elevrådet. Jag börjar få i ordning på mitt liv. Jag fick veta att vi ska göra en Jättegrej på musikalen som jag msåte kämpa för ! Ja en hel del saker asså! Hoppas idag blir likabra..?

Kommentarer
Postat av: ★ W A Z U P ★

Vad härligt med en sån dag, då allt bara faller på plats :) Hoppas det håller i sig!

2011-10-26 @ 15:21:13
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg! :)

2011-10-26 @ 19:06:25
URL: http://linneajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0