Sluta blogga?

Jag känner verkligen just nu att jag inte allt har någon insperation om vad jag ska blogga om längre . Jag bloggar om att jag har mycket läxor , thats it? Funderar lite på att sluta blogga men jag vet inte . Trött på att få massa onödiga komentarer som tex "fan va ful du är" av en anonym person som inte ens vågar stå upp för något man säger om man nu då tycker att jag är så himla ful. Alla har sin "bad day" men vaffan , who cares?
Och förresten så funderar jag på att antingen fixa min blogg.se blogg ordentligt så fort jag hittar nån som kan fixa min desgin , sluta blogga helt eller börja blogga på myshowroom. Ändå problemet med att blogga på myshowroom är att jag inte över huvud taget förstår hur man fixar en design dit? Someone sweet who can help? :D
KOMENTERA DIREKT då!

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

följa varann via bloglovin ?:)

kram

2011-10-15 @ 21:31:56
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: iiiden med 3 i

sv: följer dig me :D

kram

2011-10-15 @ 23:55:29
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0