Me , myself , and I

Har suttit och pluggat om den Amerikanska revolutionen idag och håller på med lite Engelska nu. So (amerikanska..) kan jag nästan allt på så hoppas att jag får bra i det och Engelskan måste jag jobba upp mina betyg på. Jag vet om att jag nästan bara tjötar om att jag pluggar och sånt. Men under (höst)lovet så ska jag plugga röven av mig rent ut sagt. Jag ska inte ligga efter någonting utan före. Kommer under lovet att få en ny design till bloggen , nyfikna? Det är i alla fall jag. Den kommer att bli höstig i alla fall , det är det jag kan säga just nu. Gonatt

Kommentarer
Postat av: Destiny

så lite så :) allt bra med dig fina ? kram

2011-10-26 @ 03:29:05
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0