Linda here!!!

Det e linda här, som gäst bloggar lite. Idag har vi varit i skolan , som vanligt :P Först hade vi svenska läxförhör det gick inte så bra för mig men för andrea gick det ganska bra :D Sen hade vi gympa , efter det gick vi hem till andrea och drack en smoothie , det var super duper gött. Sen gick vi till engelska lektionen , tråkigt :P Och sen matte och no. Så shysst av vår lärare att vi får sluta 30 min innan vi skulle sluta :P Nu ska jag och andrea försöka laga lite mat (hoppas det går bra). ;)
Puss o kram // linda och andrea

Kommentarer
Postat av: Destiny

jag sitter här och dricker kaffe :) fredag idag! blir det inget kul ? kram

2011-10-14 @ 17:04:07
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0