Inte kunnat blogga

Hejsan ! Har inte kunnat blogga idag . Min dag är rätt invecklad så kortfattar så gott det går och lägger upp lite bilder.Först efter min morgonsbloggning så gick jag pappa och joggade och lite sånt så såg jag Tim , Sara och Elin.
Och sen va jag med dem så träffade vi på Tebin och Rasmus och så åkte vi till Olskroken och träffade på Felix och chillade och så gick vi runt och luffade och massa sen kom nån annan random haha. Idag har jag varit i gamle , Kortedala , typ stan (tog fel spårvagn) , Olskroken/redbergs och lite överallt haha . Sjukt kul dag asså men kall!
Jag och Elin
Tebin
Halva Rasmus , Tebin , Tim och lite jag haha

Kommentarer
Postat av: Destiny

Ja det är samma :) vad gör du nu fina ? kram

2011-10-17 @ 00:43:41
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0