Hösten är fin! men kall

Hemma från skolan nu och väntar på att gå till läxhföörjälpen. Helt seriöst jag kommer att skämma ut mig..
Undertiden ska jag nog typ fixa lite i mitt rum. Funderar på om jag och mamma skulle kunna ta en promenad. Sjukt fina färger på löven skulle bli awesome kort. Får se mami är inte hemma just nu. Haha vet ni vad som hände mig i morse då? Det skulle komma en målare och måla om något i mitt rum så kl 8 fick jag gå upp och lägga mig i min systers säng haha! För att sedan sova där i typ 2 timmar.. Ska hitta något att mumsa på nu också .
Förresten så fick vi ÄNTLIGEN våra skåp idag , fick underskåp , men men..

Kommentarer
Postat av: Erica

Dom flyttade mitt skåp för att era skulle få plats :P inte kul.

2011-10-25 @ 17:09:42
URL: http://ponnybyponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0