hos farmor och farfar

Kan tyvärr inte lägga upp någon bild hinner inte det just nu haha<3



Hejsan bloggen! Kunde tyvärr inte updatera igår då jag hade fullt upp . Direkt efter kalaset som var hemma så åkte vi till farmor och farfar och firade min syster med farmor,farfar,farbror , hans fru och barn. Supermysigt! Vi ska bara äta lunch här sedan ska vi åka hem. Imån fyller min kära far år och då ska jag och han åka till The reef i danmark så det kommer att bli kul. Sedan på Torsdag ska jag på bio troligtsvis. Det hade blivit ett missförstånd så jag ska nog på cirkus på fredag får hoppas på det. Sen idag när jag kommer hem så kommer jag lägga upp bilder självklart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0